ч.2

А Л Г О Р И Т М 
РОБОТИ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ
ЗА ЕКСТЕРНАТНОЮ ФОРМОЮ

Нормативно-правове забезпечення

1.  Закон України «Про освіту».
2.  Закон України «Про загальну середню освіту».
3.  Закон України «Про громадянство України».
4.  Закон України «Про свободу пересування та   вільний вибір   проживання      в Україні».
5.  Закон України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства».
6.  Постанова Кабінету міністрів України від 26.02.1993 № 136 «Про навчання іноземних громадян в Україні».
7.  Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 № 778.
8.  Положення про вечірню (змінну) школу, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 №778, у редакції, затвердженій наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 21.09.2011 № 1093.
9.   Положення про екстернат у загальноосвітніх навчальних закладах, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 19.05.2008 № 431.
10.           Деякі питання визнання в Україні іноземних документів про освіту, затверджене наказом Міністерства освіти і науки № 504 від 05.05.2015, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 27 травня 2015 р. за № 614/27059
11.  Положення про дистанційне навчання, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 25.04.2013 № 466.
12.  Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затверджені наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 13.04.2011 № 329, зареєстрованим  у Міністерстві юстиції України 11.05.2011 за №566/19304. 
13.  Наказ Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 № 1222   «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти» (початкова школа).
14.           Порядок переведення учнів (вихованців) загальноосвітнього навчального закладу до  наступного класу,   затверджений     наказом  Міністерства     освіти і науки України від 14.07.2015 № 762, зареєстрований в Міністерстві 
юстиції України
 30 липня 2015 р. за № 924/27369.
15.  Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі  загальної  середньої  освіти, затверджене наказом Міністерства  освіти і науки України від 30.12.2014  № 1547, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14.02.2015 за № 157/26602.
16.  Інструкція про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів (вихованців) загальноосвітніх навчальних закладів за станом здоров’я, затверджена спільним наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України і Міністерства охорони здоров’я України від 01.02.2013  № 72/78.
17.  Положення про похвальний лист «За високі досягнення у навчанні»  та похвальну грамоту «За особливі досягнення у вивченні окремих предметів», затверджене наказом  Міністерства  освіти і науки України   від 11.12.2000      № 579,  зареєстрованим в  Міністерстві  юстиції   України 19.12.2000  за           № 923/5144  (у  редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 17.03.2008 № 187) із змінами, внесеними наказом Міністерства освіти і науки України від 07.02.2012 № 115.
18.  Положення про золоту медаль «За високі досягнення у навчанні»  та срібну медаль «За досягнення у  навчанні»,  затверджене наказом  Міністерства освіти і науки України від 17.03.2015 № 306,  зареєстрованим   в Міністерстві юстиції України 31.03.2015 за № 354/26799.
19.  Наказ Міністерства освіти   і науки України   від 12.   05.2014   № 570  «Про затвердження порядку обліку та видачі документів про загальну середню освіту державного зразка особам, які здобули загальну середню освіту у навчальних закладах на тимчасово окупованій території України  у 2014 році».
20.  Лист Міністерства освіти і науки України від 21.11.2003 № 1\9-543 «Щодо визнання іноземних документів  про освіту, в тому числі дітей-громадян України, які перебували за кордоном у зв’язку із тривалим відрядженням батьків-дипломатичних працівників».
21.  Лист Міністерства освіти і науки України від 02.04.2002 № 1/9-165 «Про дострокове проведення державної підсумкової атестації.
22.  Лист Міністерства освіти і науки України від 22.03.2001 № 1/9- 124  «Про атестацію учнів, які навчались за кордоном».
23.  Лист Міністерства освіти і науки України від 14.10.2014 № 1/9- 535 «Щодо організації навчання у загальноосвітніх навчальних закладах осіб, що проживають на тимчасово окупованій території в Автономній Республіці Крим, місті    Севастополі   та  у      місцях проведення   антитерористичної     операції в Донецькій і Луганській областях».
24.  Лист Міністерства освіти і науки України від 22.01.2015 № 1/9- 26 «Щодо використання технологій дистанційного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах».
25.  Лист Міністерства освіти і науки України від 29.04.2015 № 1/9-221 «Щодо надання роз’яснення».
26.  Лист Міністерства закордонних        справ      України     від      15.06.2009   № 263/17806/557 «Щодо питань, пов’язаних з перебуванням на території України іноземців та осіб без громадянства».

Порядок зарахування (переведення) на екстернатну форму навчання

1. Заява подається на ім’я директора школи. Повнолітні громадяни подають заяву особисто, для неповнолітніх – батьки або особи, які їх замінюють (додатки 1, 2).
2. До заяви додаються: оригінал свідоцтва або табель за відповідний клас, копія свідоцтва про народження або паспорта, дані флюорографічного обстеження.
У разі проходження учнем-екстерном річного оцінювання за предмет(-ти) в іншому навчальному закладі необхідно додати довідку, завірену підписом керівника та печаткою відповідного навчального закладу, у якому навчався екстерн.
Іноземці або особи без громадянства додатково подають копію відповідного документа, що підтверджує законність      їхнього перебування       в Україні.
3. Питання про переведення учня на екстернатну форму навчання розглядається на засіданні педагогічної ради навчального закладу, на якому приймається рішення: «Порушити клопотання перед управлінням освіти адміністрації ________ району Харківської міської ради про погодження переведення на екстернатну форму навчання учня (П.І.П., клас)   і проходження ним річного оцінювання за (конкретно клас, класи) екстернатом».
Зарахування учня такого розгляду не потребує.
4. Після отримання заяви на зарахування (переведення) на екстернат     з відповідними додатками директор навчального закладу пише подання       до управління освіти адміністрації _______ району Харківської   міської ради  з проханням погодити зарахування (переведення) учня на екстернат (додатки 3, 4).
5. Управління освіти адміністрації _______ району Харківської міської ради (далі - УОА) надає на розгляд до Департаменту освіти Харківської міської ради всі подані на екстернат документи й подання про погодження  на зарахування (переведення) неповнолітніх громадян на екстернат    (додаток 5).
6. Після позитивного вирішення питання Департаментом освіти УОА видає наказ «Про погодження зарахування (переведення) на екстернатну форму навчання» (додаток 6).
7. Видається наказ по школі «Про зарахування (переведення) учнів (ня) на ектернатну форму навчання» (додатки 7, 8).
8. Після зарахування дані про учнів заносяться до алфавітної книги.   В учнів, які переводяться на екстернат і навчаються у даному закладі,   номер особової справи не змінюється, а робиться запис «переведений  на екстернат».
9. Учням, що прибули без особової справи, оформлюються особові справи встановленого зразка, на яких проставляється номер реєстрації в алфавітній книзі.
10. Оформлюється класний журнал звичайного зразка.
11. Проводяться установчі збори, на яких здійснюється ознайомлення учнів та їх батьків або осіб, які їх замінюють, з Положенням про екстернат, Положенням про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців)  у системі  загальної середньої освіти, іншими нормативними документами, програмами з навчальних предметів.

Порядок проведення оцінювання навчальних досягнень екстернів.
Випускний екстернат (9-ті, 11(12)-ті класи)

1.    Для екстерна (групи екстернів), яким надано право на одночасне проведення оцінювання рівня його навчальних досягнень за декілька років навчання в межах одного освітнього рівня, складається індивідуальний навчальний план, який затверджується директором навчального закладу (додаток 9).
2.    Організовуються консультації. Графік проведення консультацій затверджується директором.
3.    Порядок, форми, терміни та склад атестаційних комісій для проведення річного оцінювання погоджуються з УОА і затверджуються директором.
4.    Завдання для проведення річного оцінювання розглядаються на засіданні відповідного методичного об’єднання і затверджується директором.
5.    Річне оцінювання проходить виключно у письмовій формі (письмове опитування, контрольна робота, тестування).
6.    Письмові роботи зберігаються протягом року.
7.    Перелік предметів для річного оцінювання визначається навчальним закладом відповідно до робочого навчального плану, з урахуванням рекомендацій Департаменту освіти Харківської міської ради.
8.    Результати оцінювання вносяться в протоколи встановленого Міністерством освіти і науки України  зразка, у правому верхньому кутку якого зазначено «Екстернат», та класні журнали.
9.         Після завершення річного оцінювання проводиться засідання педагогічної ради про допуск екстерна до державної підсумкової атестації (усі учні, які отримали від 1 до 12 балів).
10.     Це рішення затверджується наказом по школі і доводиться  до відома екстернів.
11.     До початку державної підсумкової атестації (далі – ДПА)                          до Департаменту освіти Харківської міської ради у 2-х примірниках надаються списки екстернів, які допущені до ДПА.
12.     Проходження ДПА здійснюється на загальних підставах відповідно        до Положення про ДПА.
13.     Результати вносяться в протоколи встановленого зразка, у правому верхньому кутку якого зазначено «Екстернат», та класний журнал.
14.     Рішення про випуск учнів і отримання ними відповідних документів    про освіту приймається на засіданні педагогічної ради і затверджується наказом по школі.
15.     Екстернам, які пройшли річне оцінювання і мають відповідні оцінки, але не пройшли атестацію, видається табель з річними оцінками,  що дає право пройти державну підсумкову атестацію (без річного оцінювання) у наступному навчальному році.
16.     Екстерни, які опанували навчальний матеріал, визначений загальноосвітніми програмами на високому рівні, можуть нагороджуватись похвальним листом «За високі досягнення у навчанні» або похвальною грамотою «За особливі досягнення у вивченні окремих предметів», медалями (особливі умови нагородження – за рішенням УОА).
17.     Після отримання документів про освіту до Департаменту освіти Харківської міської ради у 2-х примірниках надаються списки учнів, які отримали відповідні документи про освіту.
18.     У алфавітній книзі і класному журналі робляться відповідні записи       про випуск учнів. На кінець навчального року у алфавітній книзі  учнів-екстернів – 0.

Перевідний екстернат (1-8, 10 класи)

1.    Перелік предметів, з яких здійснюється атестація, визначається                з урахуванням усіх навчальних предметів інваріантної складової робочого навчального плану відповідного класу конкретного загальноосвітнього навчального закладу.
2.    Організовуються консультації. Графік проведення консультацій затверджується директором.
3.    Порядок, форми, терміни та склад атестаційних комісій для проведення річного оцінювання погоджуються з УОА й затверджуються директором.
4.    Завдання для проведення річного оцінювання розглядаються            на засіданні відповідного методичного об’єднання й затверджується директором.
5.    Річне оцінювання проходить виключно в письмовій формі (письмове опитування, контрольна робота, тестування).
6.    Письмові роботи зберігаються протягом року.
7.    Результати оцінювання фіксуються у відомості навчальних досягнень екстерна (додаток до Положення про екстернат).
8.    Після проходження учнем атестації з усіх предметів відповідальною особою заповнюється загальна відомість про навчальні досягнення учня.
9.    За результатами атестації педагогічною радою приймається рішення       про переведення учня до класу, що є наступним тому, за який складено атестацію, або надає рекомендації щодо доцільності продовжити навчання    в класі, до якого учень був переведений відповідним рішенням педагогічної ради.
10.     Видається відповідний наказ по школі.
11.     У алфавітній книзі і класному журналі робляться відповідні записи.
12.     Після видання наказу до Департаменту освіти надається пакет документів:
-       результати річного оцінювання за попередній клас;
-       копія загальної відомості про навчальні досягнення учня, яка заповнюється за результатами атестації;
-       відповідний наказ по школі за результатами атестації.

Додаток 1
до Алгоритму роботи школи щодо організації екстернатною форми навчання
                                                                                                         
   Зразок заяви

Директору
(назва ЗНЗ)
П.І.П. заявників(а),
які мешкають(є) за адресою:

Заява

Прошу зарахувати мене (нашого сина, доньку) на навчання за екстернатною формою, надати можливість пройти річне оцінювання   за ___ клас(класи) та державну підсумкову атестацію за курс повної (базової) загальної середньої освіти.
До заяви додаються:
1)    Копія паспорта (свідоцтва про народження).
2)    Документ про наявний рівень освіти (конкретно).
3)    Результати флюорографічного обстеження (для тих, хто  не навчався у закладі).          
4)    Інші необхідні документи (копія свідоцтва про одруження, тощо).

Дата                                                                       Підпис

З Положенням про екстернат у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 19.05.2008   № 431 та зареєстрованим     в   Міністерстві юстиції     України 03.06.2008   за №  489\15189 ознайомлені(ний) .

                                          Підпис




Додаток 2
до Алгоритму роботи школи щодо організації екстернатною форми навчання

Зразок заяви

Директору
(назва ЗНЗ)
П.І.П. заявників,
які мешкають за адресою:

Заява

Прошу перевести мене (нашого сина, доньку) на навчання за екстернатною формою з (дата) і надати можливість пройти річне оцінювання за (конкретно) клас (класи) у зв’язку з (п.1.3 Положення  про екстернат).

Дата                                                                       Підпис



З Положенням про екстернат у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 19.05.2008  № 431 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03.06.2008 за №  489\15189 ознайомлені.

                                                                                   Підпис


Додаток 3
до Алгоритму роботи школи щодо організації екстернатною форми навчання
Зразок написання закладом подання до  УОА

Начальнику
управління освіти адміністрації
________  району Харківської міської  ради
П.І.П.

Щодо погодження зарахування
на екстернатну форму навчання

Адміністрація (повна назва навчального закладу) згідно з вимогами Положення про екстернат у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки     України від 19.05.2008  № 431 та р. ІV Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі  загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30.12.2014 № 1547 просить погодити  зарахування на навчання за екстернатною формою,  надання можливості пройти річне оцінювання за __ клас(класи) та державну підсумкову атестацію за курс повної (базової) загальної середньої освіти повнолітнім (або неповнолітнім) громадянам (або конкретне прізвище), які не завершили навчання в навчальному закладі системи загальної середньої освіти             або мають бажання прискорено опанувати навчальний матеріал відповідного класу (конкретно. Якщо є інші причини – додати).
Додаток на  ___(кількість)  арк. у 1 прим.:
1. Список громадян (якщо 1 учень, список не додається), які виявили бажання навчатися за екстернатною формою і пройти річне оцінювання       та державну підсумкову атестацію за курс повної (базової) загальної середньої освіти.
2. Копії заяв учнів, батьків учнів (осіб, які їх замінюють).
3. Копії свідоцтв про базову загальну середню освіту (табелю навчальних досягнень за відповідний клас, який закінчено на момент подання заяви, довідки з попереднього місця навчання).
  
Директор (повна назва навчального закладу)                                   
                            
                                                             

Додаток 4
до Алгоритму роботи школи щодо організації екстернатною форми навчання
Зразок написання закладом подання до УОА


Начальнику
управління освіти адміністрації
________ району Харківської міської  ради
П.І.П.

Щодо погодження переведення
на екстернатну форму навчання

Шановна ________________________ !
Адміністрація (повна назва навчального закладу) згідно з вимогами Положення про екстернат у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 19.05.2008  № 431 та р. ІV Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі  загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30.12.2014 № 1547  просить погодити переведення на навчання за екстернатною формою з (дата) і надання можливості пройти річне оцінювання за (конкретно) клас (класи) учню (конкретно) класу П.І.П., який самостійно прискорено опанував навчальний матеріал відповідного класу (конкретно. Якщо є інші причини – додати).
Додатки на ____(кількість)  арк. у 1 прим.:
1. Копія заяви батьків учнів (осіб, які їх замінюють).
2. Витяг з протоколу засідання педагогічної ради (закладу,   де навчається неповнолітній).
  
Директор (повна назва навчального закладу)                                   
                            
                                                              
                    ________________
 Виконавець: ___,  телефон:___
 Додаток 7
до Алгоритму роботи школи щодо організації екстернатною форми навчання

Зразок наказу про зарахування

Повна назва загальноосвітнього навчального закладу
Н А К А З

_____________
№ ____


Про зарахування П.І.П. на навчання
за екстернатною формою

На виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», відповідно до Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету  Міністрів України від 27.08.2010         № 778, Положення про екстернат у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 19.05.2008  № 431 та р. ІV Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі  загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30.12.2014  № 1547 та особистої заяви (заяви батьків або осіб, які їх замінюють), отриманих відповідних документів (конкретно), за погодженням з управлінням освіти адміністрації _________ району Харківської міської ради (наказ управління освіти адміністрації _________  району Харківської міської ради від ____   №__       «Про погодження зарахування на навчання за екстернатною формою»,   з метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти

НАКАЗУЮ:

1.    Зарахувати  (П.І.П.) до складу учнів-екстернів закладу.
2.    Секретарю школи (П.І.П.):
2.1.    Внести прізвище учня до алфавітної книги за відповідною літерою.
2.2.    Присвоїти номер особовій справі учня, виходячи з номера присвоєного в алфавітній книзі.
2.3.    Розмістити особову справу зарахованого учня до папки                    з особовими справами учнів-екстернів.
3.    Відповідальній за екстернат особі _____________ _____________ _____________:
3.1.    Внести прізвище учня до сторінок класного журналу.
3.2.    Ознайомити учня та його батьків або осіб, які їх замінюють,             з Положенням про екстернат, Положенням про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі  загальної середньої освіти, іншими нормативними документами, програмами з навчальних предметів.
4.    Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

  
Директор (повна назва навчального закладу)                                   
                            
                                                              
                    ________________
З наказом ознайомлені

 Додаток 8
до Алгоритму роботи школи щодо організації екстернатною форми навчання

Зразок наказу про переведення

Повна назва загальноосвітнього навчального закладу
Н А К А З

_____________
№ ____


Про переведення П.І.П на навчання
за екстернатною формою

На виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», відповідно до Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету  Міністрів України від 27.08.2010         № 778, Положення про екстернат у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 19.05.2008  № 431 та р. ІV Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі  загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30.12.2014  № 1547 та особистої заяви (заяви батьків або осіб, які їх замінюють),отриманих документів (конкретно) та, за погодженням з управлінням освіти адміністрації _________  району Харківської міської ради (наказ управління освіти адміністрації _________ району Харківської міської ради від ____   №__  «Про погодження переведення на навчання за екстернатною формою», з метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти

НАКАЗУЮ:

1.    Перевести  (П.І.П.) до складу учнів-екстернів закладу.
            З __.__.20__
2.    Секретарю школи  (П.І.П.):
2.1.    Вилучити (П.І.П.) із списків учнів ______ класу.
2.2.    Зробити необхідні відмітки у алфавітній книзі.
2.3.    Розмістити особову справу до папки з особовими справами учнів-екстернів.
3.    Відповідальній за екстернат особі (посада, П.І.П.):
3.1.    Внести прізвище учня до сторінок журналу учнів-екстернів.
3.2.    Ознайомити учня та його батьків або осіб, які їх замінюють,             з Положенням про екстернат, Положенням про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі  загальної середньої освіти, іншими нормативними документами, програмами з навчальних предметів.
4.    Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

  
Директор (повна назва навчального закладу)                                   
                            
                                                             
                    ________________
З наказом ознайомлені


Додаток 9
до Алгоритму роботи школи щодо організації екстернатною форми навчання

Перелік предметів
 для складання індивідуального навчального плану
учнів-екстернів
 (курс базової загальної середньої освіти)

1.       
Українська мова
2.       
Українська література
3.       
Зарубіжна література
4.       
Російська мова٭
5.       
Література٭
6.       
Іноземна мова (англійська)
7.       
Історія України
8.       
Всесвітня історія
9.       
Правознавство (практичний курс)
10.   
Харківщинознавство
11.   
Етика
12.   
Музичне мистецтво
13.   
Образотворче мистецтво
14.   
Художня культура
15.   
Алгебра
16.   
Геометрія
17.   
Біологія
18.   
Географія
19.   
Фізика
20.   
Хімія
21.   
Інформатика

٭ для  ЗНЗ з російською мовою навчання.

Перелік предметів
для складання індивідуального навчального плану
учнів-екстернів
(курс повної загальної середньої освіти)

1.       
Українська мова
2.
Українська література
3.
Російська мова٭
4.
Література٭
5.
Зарубіжна література
6.
Іноземна мова (англійська)
7.
Історія України
8.
Всесвітня історія
9.
Правознавство
10.
Економіка
11.
Людина і світ
12.
Художня культура
13.
Алгебра та початки аналізу
14
Геометрія
15.
Астрономія
16.
Біологія
17.
Географія
18.
Фізика
19.
Хімія
20.
Екологія
21.
Інформатика








٭ для  ЗНЗ з російською мовою навчання.




Додаток 10

Протокол

вивчення стану організації та проведення навчання учнів
за екстернатною формою

№ з/п
Фактори, які забезпечують відповідний стан діяльності
Критерії оцінки
Зауваження
1
Відповідні документи для зарахування на навчання за екстернатною формою
-          заява;
-          документи про наявний рівень освіти;
-          результати флюорографічного обстеження;
-          інші (копія свідоцтва про одруження тощо)

2
Куточок учня-екстерна
-          наявність
-           змістовність

3
Установчі збори
-          протокол


4
Книга вихідного листування
-          наявність подання до УОА

5
Книга наказів з основної діяльності
-          наказ про організацію навчання за екстернатною формою;
-          про створення комісій для проведення річного оцінювання;
-          наказ про допуск до ДПА;
-          про випуск учнів 9, 11 класів і видачу документів про освіту

6
Книга обліку руху учнів
-          нормативність ведення наказів про зарахування та відрахування учнів-екстернів;

7
Алфавітна книга
-          нормативність ведення

8
Протоколи педрад
Наявність протоколів:
-          про допуск до ДПА;
-          про вибір предметів;
-          про випуск учнів

9
Класні журнали
-          наявність оцінок за річне оцінювання;
-          записи консультацій;
-          нормативність ведення журналу

10
Книги обліку бланків і видачі свідоцтв про неповну загальну освіту, атестатів,  золотих та срібних медалей, Похвальних листів і Похвальних грамот
-          реєстрація свідоцтв, атестатів
-          правильність заповнення
-          правильність виставлення оцінок
-          наявність розписів учнів при одержані документа
-          облік використання різних бланків
-          відповідність списків нагороджених похвальними листами та грамотами учнів у книгах обліку спискам у протоколах педради, ради закладу та наказу по школі

11
Особові справи учнів
-          нормативність ведення
-          відповідність наявній кількості учнів
-          наявність відповідних записів

12
Документи про освіту (вибірково)
-          правильність оформлення свідоцтв, атестатів, додатків до них, відповідність виставлених оцінок підсумковим оцінкам
-          відповідність виставлених оцінок річним оцінкам
(в разі звільнення від підсумкової державної  атестації)
-    правильність виставлення оцінок

13
Матеріали для річного оцінювання
-          розклад консультацій;
-          графік річного оцінювання (погодження з УОА)
-          склад атестаційних комісій (погодження з УОА);
-          завдання (погодження з УОА);
-          письмові роботи;
-          протоколи

14
Матеріали державної підсумкової атестації
-          розклад (погодження з УОА)
-          наявність наказу УОА про створення атестаційних комісій (склад комісій створюється УОА за два тижні до початку підсумкової державної атестації);
-          зберігання екзаменаційних матеріалів
-          своєчасність оформлення протоколів атестації
-          правильність оформлення робіт
-          наявність стендів щодо організації і проведення ЗНО і ДПА


           



Комментариев нет:

Отправить комментарий