(ч.2) Організація навчання осіб, які утримуються в виправній колонії

  Додаток 1


Режим роботи школи при установі



І зміна 


Понеділок
Вівторок
Середа
Четвер
П’ятниця
10-д, 10-є,
11-д
10-д, 10-є,
12-д
 10-д, 10-є,
11-д , 12-д
11-д , 12-д
10-д, 10-є,
11-д , 12-д




РОЗКЛАД   ДЗВІНКІВ
                    
1
08.00 –  08.45
2
     08.55 –  09.40
3
09.50  - 10.35
4
10.45 – 11.30
5
11.40 – 12.25
6
13.00 – 13.45
7
     13.55 – 14.40









Додаток 2


У Г О Д А
про співробітництво
м. Харків                                                                                   «__»_________ 20__



            Харківська вечірня школа № 37 Харківської міської ради Харківської області в особі директора Пятіної Нелі Євгенівни, з однієї сторони, та  начальника Олексіївської виправної колонії  № 25 УДПтСУ  в Харківській області Риженка Едуарда Петровича, з другої сторони, керуючись законом України «Про освіту», Положенням про вечірню (змінну) школу, з метою забезпечення вимог законодавства щодо організації загальноосвітнього навчання в установах виконання покарань та слідчих ізоляторах, а також відповідно до вказівок Департаменту № 5-1821/Кн від 27.04.2007 року, наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства юстиції України від 10.06.2014  № 691/897/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 червня 2014 р. за № 629/25406 «Про затвердження Порядку організації навчання у загальноосвітніх навчальних закладах при виправних колоніях та слідчих ізоляторах, що належать до сфери управління Державної пенітенціарної служби України» склали цю угоду з метою подальшого зміцнення зв'язків між школою та виправною колонією для забезпечення безперервної освіти і створення умов засудженим одержання повної  загальної середньої освіти. 
   Для цього сторони угоди зобов'язуються:
-         надавати один одному допомогу в організаційній роботі, ефективному використанні матеріальної та учбової бази;
-         обмінюватись інформацією про свою роботу;
-         підтримувати один одного у відношеннях з учнями;
-         розробити спільні заходи реалізації програми диференційованого виховного впливу на засуджених.
ХВШ № 37 бере на себе зобов'язання:
-         проводить спільно з адміністрацією установи необхідну роботу щодо забезпечення отримання базової та повної загальної середньої освіти особами, які засуджені до позбавлення волі, та неповнолітніми ув’язненими;
-         організовує навчальний процес відповідно до робочих навчальних планів і програм, затверджених Міністерством освіти і науки;
-         створює умови для проведення навчального процесу, надає навчальні та наочні посібники,   підручники;
-         забезпечує замовлення та видачу документів про базову або повну загальну середню освіту (свідоцтво, атестат) державного зразка, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 листопада 1997 року № 1260 «Про документи про освіту та вчені звання»;
-         надає особам, які засуджені до позбавлення волі, та неповнолітнім ув’язненим допомогу в підготовці до занять;
-         порушує клопотання перед адміністрацією установи щодо заохочення осіб, які засуджені до позбавлення волі, та неповнолітніх ув’язнених за зразкову поведінку та успіхи в навчанні;
-         забезпечує дотримання педагогічними працівниками встановлених законодавством вимог поводження з особами, які засуджені до позбавлення волі, та неповнолітніми ув’язненими.
ОВК № 25 зобов’язується:
-         веде облік осіб, які не мають базової або повної загальної середньої освіти, та здійснює контроль за охопленням загальною середньою освітою осіб, засуджених до позбавлення волі, і неповнолітніх ув’язнених;
-         забезпечує умови для проведення навчально-виховного процесу, надає та утримує в належному стані приміщення школи при установі, здійснює їх ремонт, забезпечує меблями, організовує надійне зберігання і належне використання навчальних та наочних посібників, технічних засобів, підручників тощо;
-         виділяє для школи при установі обслуговуючий персонал та утримує його за рахунок установи;
-         забезпечує доручення документів про освіту до особових справ учнів та/або їх особисте отримання учнем у встановленому порядку;
-         доводить до відома працівників школи особливості встановленого в установах режиму та попереджає їх про відповідальність за порушення встановлених законодавством вимог поводження з ув’язненими та засудженими;
-         забезпечує безпеку працівників школи під час їх перебування на території установи;
-         у разі вибуття учнів із установ (переведення, звільнення тощо) негайно повідомляє про це директора школи та місцеві органи управління освітою.

Юридичні адреси сторін:

Харківська вечірня школа № 37                        Олексіївська виправна колонія № 25
Харківської міської ради                                      УДПтСУ в Харківській області
Харківської області
61145,  вул. Коцюбинського, 12                           61242 м. Харків, вул. Цезаря Кюі, 42                    
тел. 701-12-09                                                           тел. 338-02-53     

Директор ХВШ № 37                                          Начальник ОВК № 25


_____________ Н.Є. Пятіна                            _____________п.в.с. Е.П. Риженко



Додаток 3

      ЗАТВЕРДЖЕНО                                                                        ЗАТВЕРДЖЕНО
Начальник Олексіївської                                                         Директор Харківської вечірньої
виправної колонії – 25 м. Харкова                                        школи № 37 Харківської міської
полковник внутрішньої служби                                             ради Харківської області
___________Е.П. Риженко                                                         ______________Н.Є. Пятіна
«___»__________20_р.                                                            «___»_______________20_р.









П Л А Н
спільних заходів
Харківської вечірньої школи № 37
Харківської міської ради Харківської області і
Олексіївської виправної колонії № 25 м. Харкова
з питань організації навчально-виховного процесу
в 10-11 класах при ОВК-25
на 2015/2016 навчальний рік














м. Харків

 2015

№ п/п
Заходи
Термін
Відповідальні
Відмітка про виконання
1
2
3
4
5
1.
Визначення списків учнів 10-12 класів, оформити особові справи учнів
  До 28.08
Адміністрація школи,
ОВК-25

2.
Підготовка шкільного приміщення  в ОВК-25 до початку нового навчального року ( обладнання навчальних кабінетів, стендів, косметичний ремонт тощо)
До 25.08
Адміністрація
ОВК-25

3.
Підготовка і проведення в ОВК-25 свята з нагоди початку навчального року та Дня знань
01.09
Адміністрація школи,
ОВК-25

4.
Придбання навчально-методичної літератури, необхідної для використання у навчально-виховному процесі, поповнення підручниками, рекомендованими МОН України для використання (при наявності коштів)
Протягом року
Адміністрація школи,
ОВК-25

5.
Нарада за участю адміністрації школи, класних керівників, адміністрації ОВК-25 з питання створення необхідних умов для організації належного відвідування занять учнями-засудженими
Вересень
Директор школи
Пятіна Н.Є.

6.
Організація відзначення національних свят та ювілейних дат визначних людей України, світу  проведення бесід, випуск стіннівок)
За річним планом школи, класних керівників
Учитель історії
Бочкарьов О.В.

7.
Оновлення стендів: «Готуємося до ЗНО», ДПА
Жовтень-грудень
Адміністрація школи,
ОВК-25

8.
Тематична перевірка стану навчально-виховного процесу у класах при ОВК-25 (перевірка шкільної документації, відвідування уроків. Співбесіда з учителями-предметниками, співбесіди з адміністрацією ОВК-25, плани, пропозиції). Наказ по школі
Листопад
Адміністрація школи

9.
Розгляд питання на педраді щодо забезпечення адміністрацій ОВК-25 та ХВШ     № 37  умов для реалізації навчально-виховного процесу у класах при ОВК-25.
Листопад
Адміністрація школи,
ОВК-25

10.
Підведення підсумків навчального процесу за І семестр 2015/2016 н.р.
Грудень
Директор школи
 Пятіна Н.Є.

11.
Організація та проведення Всеукраїнського тижня права
Грудень
Учитель історії
Бочкарьов О.В.

12.
Шевченківські читання, присвячені дню народження Т.Г.Шевченка «Символ України» (виступи педагогів школи і співробітників ОВК-25)
Березень
Адміністрація школи,
ОВК-25

13.
Організація поповнення бази нормативних документів щодо навчально-виховного процесу в класах при установах кримінально-виконавчої системи
Протягом року
Адміністрація школи,
ОВК-25

14.
Проведення роботи з питання залучення до навчання засуджених, які не мають базової і повної загальної середньої освіти і мають намір її здобувати
Протягом року
Адміністрація школи,
ОВК-25

15.
Нарада за участю адміністрації школи та ОВК-25 з питання закінчення навчального року і проведення ДПА (ознайомлення з Інструкцією про переведення та випуск учнів навчальних закладів, Положення про ДПА, забезпечення учнів необхідними матеріалами. Підготовка і обладнання інформаційного стенду з проведення ДПА тощо)
Березень-квітень
Адміністрація школи,
ОВК-25

16.
Проведення ДПА для учнів-екстернів (підготовка приміщення, забезпечення допоміжним матеріалом, документацією)
Травень
Адміністрація школи,
ОВК-25

17.
Організація і проведення свята з нагоди урочистого вручення свідоцтв про базову загальну середню освіту та атестатів про повну загальну середню освіту (підготовка приміщення, виступів, художнє оформлення)
Травень
Адміністрація школи,
ОВК-25

18.
Спільна нарада адміністрації школи і ОВК-25, класних керівників з питань:
  1. Підсумки організації навчально-виховного процесу у класах при ОВК-25 у 2015/2016 н.р.
  2. Робота щодо залучення учнів-засуджених до навчання для здобуття базової та повної загальної середньої освіти на 2015-2016 н.р.
Травень
Адміністрація школи,
ОВК-25








Додаток 4


Перспективний графік вивчення навчальних предметів ХВШ № 37


Предмет


2014-2015

2015-2016

2016-2017

2017-2018

2018-2019
1.  Українська мова
+
+
+
+
+
2.  Українська література

+



3.  Російська мова



+

4.  Література




+
5.  Англійська мова
+




6.  Історія України


+


7.  Всесвітня історія




+
8. Людина і світ




+
9.  Право




+
10.  Географія
+




11. Біологія



+

12. Хімія



+

13. Фізика, астрономія


+


14. Алгебра
+
+
+
+
+
15. Геометрія
+
+
+
+
+
16. Бібліотека

+



17. Єкологія




+
18. Економіка

+



19. Інформатика





20. Художня культура



+





Додаток 5

Перелік навчальних програм  ХВШ № 37
для вивчення предметів варіативної складової у 10-12-х класах
у 2015/2016 навчальному році
з/п
Назва навчального предмета
Клас
Назва навчальної програми

Рік та видавництво 
Тип   (державна або регіональна)
Нормативно-правове забезпечення (ким дозволена до використання та ким і коли затверджена)
1
Модуль   числа
(факультатив)
10-11

Збірник програм з математики для допрофільної підготовки та профільного нвчання.  (Ч І)
Х.: Вид-во «Ранок»,2011
Апостолова Г.В.
Модуль   числа
Факультативний
курс  для учнів 8-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Ранок, 2011
державна
Лист
МОН України від 29.07.2011
№ 1/11-6931

2
Факульта-тивний курс з геометрії

12
Збірник програм з математики для допрофільної підготовки та профільного нвчання.  (Ч ІІ)
Х.: Вид-во «Ранок»,2011.
Веретельник О.П.,
Хабарова М.М., Шатило Г.І.
Факультативний курс
з геометрії
для учнів 11 класів
Ранок, 2011
державна
Лист
МОН України від 29.07.2011
№ 1/11-6931
3
Методи розв’язування задач з математики
(факультатив)
11
Збірник програм з математики для допрофільної підготовки та профільного нвчання.  (Ч ІІ)
Х.: Вид-во «Ранок»,2011.
Лахтадир Л.І.
Методи розв’язування задач з математики
Факультативний курс.
10-11 класи
Ранок, 2011
державна
Лист
МОН України від 29.07.2011
№ 1/11-6931
4
«Доба Козаччини в українській літературі»
10-11

Факультативний курс «Доба Козаччини в українській літературі»
Т.В.Руса, Л.П.Хміль, Р.О.Леськова, Л.С.Семенюк
10-11 класи
К.: Грамота, 2011.
державна
Лист Міністерства освіти і науки, молоді і спорту України
від 29.06.2010 №1.4/18-Г-362
5
«Орфографічний практикум.
10-11

Факультативний курс «Орфографічний практикум.
Л.М.Кочергіна
10-11 класи»

К.,
2010 рік
державна
Лист Міністерства освіти і науки, молоді і спорту України
від 29.06.2010 №1.4/18-Г-361
6
Розв'язування задач з хімії
(факультатив)
11

Навчальні програми курсів за вибором та факультативів з хімії. -  Тернопіль,
«Мандрівець», 2010
Овчаренко І.
Розв'язування задач з хімії.   Факультативний курс.
10 клас
Тернопіль, Мандрівець, 2010
державна
Лист
МОН України від 20.11.2009
№ 1/11-9428
7
Розв’язування та складання завдань з  хімії
(факультатив)
12
Навчальні програми курсів за вибором та факультативів з хімії. -  Тернопіль,
«Мандрівець», 2010.
В. Староста, К. Староста,
К. Бреусова
Розв’язування та складання завдань з  хімії
Факультативний курс.
7-12 класи
Тернопіль, Мандрівець, 2010
державна
Лист
МОН України від 20.11.2009
№ 1/11-9428
8
Основи біологічної статистики в науково-дослідницькій роботі учнів
(факультатив)
12

Збірник навчальних програм курсів за вибором та факультативів з біології для до профільної та профільного навчання,
Кам’янець-Подільський, «Аксіома», 2009
Ягенська Г.В.
Основи біологічної статистики в науково-дослідницькій роботі учнів.
Факультативний курс
для учнів 10-х (11)-х класів
Камянець-Подільський «Аксіома»,
2009
державна
Лист МОН України
від 21.10.2008
№ 1/11-5142
9
Людина і світ
(факультатив)
12
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів
Київ, 2010
Бакка Т.В., Марголіна Л.В., Мелещенко Т.В.,
Ремех Т.О.
Людина і світ
Курс рівень стандарту/
академічний рівень
Київ, 2010

державна
Наказ
МОН України від 28.10.2010
№ 1021
10
Захисти себе від ВІЛ (факультатив)
10
Формування здорового способу життя та профілактика ВІЛ/СНІДу: Програ­ма навчального курсу для учнівської молоді старшого підлітково-го та юнацького віку. — К.: Освіта, 2013
2013, Освіта
державна
Комісія з основ здоров’я Науково-методичної Ради
з питань освіти Міністерства освіти і науки України
(Лист ІІТЗО
від 04.08.2010, № 1.4/-183169)


































Додаток 6

КІЛЬКІСТЬ ОБОВ’ЯЗКОВИХ ЗАЛІКІВ У ЗАОЧНИХ КЛАСАХ


п/п

Навчальні предмети
Кількість обов'язкових заліків

10

11

12
1.
Російська мова
1
1
2
2.
Інтегрований курс «Література»
2
2
3
3.
Українська мова
1
2
2
4.
Українська література
3
3
3
5.
Іноземна мова (англійська)
3
2
4
6.
Алгебра і початки аналізу
2
3
2
7.
Геометрія
2
2
2
8.
Історія України
2
2
2
9.
Всесвітня історія
1
1
1
10.
Правознавство
1
-
-
11.
Економіка
-
1
-
12.
Екологія
-
-
1
13.
 Художня культура
1
1
-
14.
Географія
1
-
-
15.
Біологія
2
2
1
16.
Фізика
2
2
2
17.
Астрономія
-
-
1
18
Хімія
3
3
-
19.
Інформатика
1
1
2

РАЗОМ
28
28
28








Додаток 7


А Л Г О Р И Т М 
роботи щодо організації навчання за екстернатною формою

Нормативно-правове забезпечення.
1.  Закон України «Про освіту».
2.  Закон України «Про загальну середню освіту».
3.  Закон України «Про громадянство України».
4.  Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір проживання      в Україні».
5.  Закон України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства».
6.  Постанова Кабінету міністрів України від 26.02.1993 № 136 «Про навчання іноземних громадян в Україні».
7.  Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 № 778.
8.  Положення про вечірню (змінну) школу, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 №778, у редакції, затвердженій наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 21.09.2011 № 1093.
9.   Положення про екстернат у загальноосвітніх навчальних закладах, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 19.05.2008 № 431.
10.  Положення про визнання іноземних документів про освіту, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 20.08.2003 № 563, зареєстроване в Міністерстві юстиції України 30.09.2003 за № 878\8199.
11.  Положення про дистанційне навчання, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 25.04.2013 № 466.
12.  Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затверджені наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 13.04.2011 № 329, зареєстрованим  у Міністерстві юстиції України 11.05.2011 за №566/19304. 
13.  Наказ Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 № 1222   «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти» (початкова школа).
14.  Інструкція про переведення та випуск учнів (вихованців) навчальних закладів системи загальної середньої освіти, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 14.04.2008 № 319, зареєстрованим    в Міністерстві юстиції України 06.05.2008  за № 383\15074.
15.  Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 30.12.2014  № 1547, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14.02.2015 за № 157/26602.
16.  Інструкція про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів (вихованців) загальноосвітніх навчальних закладів за станом здоров’я, затверджена спільним наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України і Міністерства охорони здоров’я України від 01.02.2013  № 72/78.
17.  Положення про похвальний лист «За високі досягнення у навчанні»  та похвальну грамоту «За особливі досягнення у вивченні окремих предметів», затверджене наказом  Міністерства  освіти і науки України   від 11.12.2000      № 579,  зареєстрованим в  Міністерстві  юстиції   України 19.12.2000  за           № 923/5144  (у  редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 17.03.2008 № 187) із змінами, внесеними наказом Міністерства освіти і науки України від 07.02.2012 № 115.
18.  Положення про золоту медаль «За високі досягнення у навчанні»  та срібну медаль «За досягнення у навчанні», затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 17.03.2015 № 306,  зареєстрованим   в Міністерстві юстиції України 31.03.2015 за № 354/26799.
19.  Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.05.2014 № 570  «Про затвердження порядку обліку та видачі документів про загальну середню освіту державного зразка особам, які здобули загальну середню освіту у навчальних закладах на тимчасово окупованій території України  у 2014 році».
20.  Лист Міністерства освіти і науки України від 28.01.2014 № 1/9-74  «Щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів».  
21.  Лист Міністерства освіти і науки України від 21.11.2003 № 1\9-543 «Щодо визнання іноземних документів  про освіту, в тому числі дітей-громадян України, які перебували за кордоном у зв’язку із тривалим відрядженням батьків-дипломатичних працівників».
22.  Лист Міністерства освіти і науки України від 02.04.2002 № 1/9-165 «Про дострокове проведення державної підсумкової атестації.
23.  Лист Міністерства освіти і науки України від 22.03.2001 № 1/9- 124  «Про атестацію учнів, які навчались за кордоном».
24.  Лист Міністерства освіти і науки України від 14.10.2014 № 1/9- 535 «Щодо організації навчання у загальноосвітніх навчальних закладах осіб, що проживають на тимчасово окупованій території в Автономній Республіці Крим, місті Севастополі та у місцях проведення антитерористичної операції в Донецькій і Луганській областях».
25.  Лист Міністерства освіти і науки України від 22.01.2015 № 1/9- 26 «Щодо використання технологій дистанційного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах».
26.  Лист Міністерства освіти і науки України від 29.04.2015 № 1/9-221 «Щодо надання роз’яснення».
27.  Лист Міністерства закордонних справ України від 15.06.2009                       № 263/17806/557 «Щодо питань, пов’язаних з перебуванням на території України іноземців та осіб без громадянства».

Загальні положення
1. Екстернат – одна з форм здобуття повної загальної середньої освіти, що передбачає самостійне опанування екстерном програмового      матеріалу     в обсязі, визначеному Державним стандартом початкової загальної освіти, Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти,  або знань згідно з вимогами програмового матеріалу за певний клас чи з окремих навчальних предметів для отримання документа  про відповідний рівень освіти ( табель, свідоцтво, атестат).
Екстерн – особа, яка самостійно опановує    програмовий        матеріал і якій надається можливість проходження річного оцінювання навчальних досягнень
2. Навчання екстернатом    в   системі          загальної середньої освіти є однією    з форм організації навчально-виховного процесу і може здійснюватись у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів та форм власності.
3. Здобуття освіти за екстернатною формою не обмежується віком.
4. При прийнятті слід  звертати увагу на наступне:
-       перевірити, чи має можливість дана особа пройти річне оцінювання та атестацію екстернатом (п.1.3 Положення про екстернат);
-       на місце проживання або місце попереднього навчання, законність перебування в Україні іноземців або осіб без громадянства.
5. Приймання заяв на навчання за екстернатною     формою починається   з 1 жовтня і закінчується не пізніше 1 березня поточного навчального     року (як виняток, до 10 березня). Для учнів,      які       тимчасово навчалися           за кордоном  і повернулися в Україну, термін подачі заяв             не обмежується. В окремих випадках (п.4.1 Положення про екстернат) можуть установлюватися інші терміни.
6. Екстерни з числа випускників загальноосвітніх навчальних закладів попередніх років, які у свій час не мали річного оцінювання навчальних досягнень з певних предметів, проходять річне оцінювання лише з цих предметів.
7. У разі відсутності документа про наявний рівень освіти навчальний заклад, де організовано екстернат, самостійно визначає освітній рівень екстерна (п.2.2 Положення про екстернат).
8. Наявність річного оцінювання з предметів є передумовою для проходження екстерном державної підсумкової атестації.
9. Державна підсумкова атестація учнів-екстернів здійснюється один раз на рік у терміни, визначені Міністерством освіти і науки України.
В окремих випадках, зокрема пов’язаних з призовом на військову службу, виїздом на постійне місце проживання за кордон тощо, можуть установлюватися інші терміни проведення ДПА.
10. Екстерн бере участь у зовнішньому незалежному оцінюванні  на загальних підставах.
11. За результатами річного оцінювання і державної підсумкової атестації відповідно до Положення про похвальний лист «За високі досягнення у навчанні»   та похвальну грамоту «За особливі досягнення         у вивченні окремих предметів», затвердженого наказом  Міністерства  освіти і науки України від 11.12.2000 № 579  (у  редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 17.03.2008 № 187) із змінами, внесеними наказом Міністерства освіти і науки України від 07.02.2012 № 115 та Положення    про золоту медаль «За високі досягнення у навчанні» та срібну медаль «За досягнення у навчанні», затвердженого наказом Міністерства освіти    і   науки України від 17.03.2015 № 306 може відбуватися нагородження учнів-екстернів.

Порядок зарахування (переведення) на екстернатну форму навчання
1. Заява подається на ім’я директора школи. Повнолітні громадяни подають заяву особисто, для неповнолітніх – батьки або особи, які їх замінюють (додатки 1, 2).
2. До заяви додаються: оригінал свідоцтва або табель за відповідний клас, копія свідоцтва про народження або паспорта, дані флюорографічного обстеження.
У разі проходження екстерном річного оцінювання за предмет, курс навчання в іншому навчальному закладі необхідно додати довідку, завірену підписом керівника та печаткою відповідного навчального закладу, в якому навчався екстерн.
Іноземці або особи без громадянства додатково подають копію відповідного документа, що підтверджує законність їхнього перебування       в Україні.
3. Питання про переведення учня на екстернатну форму навчання розглядається на засіданні педагогічної ради навчального закладу, на якому приймається рішення: «Порушити клопотання перед управлінням освіти адміністрації ________ району Харківської міської ради про погодження переведення на екстернатну форму навчання учня     (П.І.П, клас)                         і проходження ним річного оцінювання за (конкретно клас, класи) екстернатом».
Зарахування учня такого розгляду не потребує.
4. Після отримання заяви на зарахування (переведення)     на екстернат     з відповідними додатками директор навчального закладу пише     подання       до управління освіти адміністрації _______ району Харківської     міської ради  з проханням погодити зарахування    (переведення) учня на екстернат    (додатки 3, 4).
5. Управління освіти адміністрації _______ району Харківської міської ради (далі  УОА) надає на розгляд до Департаменту освіти Харківської міської ради всі подані на екстернат документи і подання про погодження  на зарахування (переведення) неповнолітніх громадян на екстернат    (додаток 5).
6. Після позитивного вирішення питання Департаментом освіти УОА видає наказ «Про погодження зарахування (переведення) на екстернатну форму навчання» (додаток 6).
7. Видається наказ по школі «Про зарахування (переведення) учнів (ня) на ектернатну форму навчання» (додатки 7, 8).
8. Після зарахування дані про учнів заносяться до алфавітної       книги.   У учнів, які переводяться на екстернат і навчаються у даному закладі   номер особової справи не змінюється, а робиться запис «переведений  на екстернат».
9. Учням, що прибули без особової справи, оформлюються особові справи  встановленого  зразка, на  яких         проставляється      номер  реєстрації в алфавітній книзі.
10. Оформлюється класний журнал звичайного зразка.
11. Проводяться установчі збори, на яких здійснюється ознайомлення учнів та їх батьків або осіб, які їх замінюють, з Положенням про екстернат, Положенням про державну підсумкову атестацію    учнів      (вихованців)              у системі  загальної середньої освіти, іншими нормативними документами, програмами з навчальних предметів.

Порядок проведення оцінювання навчальних досягнень екстернів
Випускний екстернат (9-ті, 11(12)-ті класи)
1.  Для екстерна (групи екстернів), яким надано право на одночасне проведення оцінювання рівня його навчальних досягнень за декілька років навчання в межах одного освітнього рівня, складається індивідуальний навчальний план, який затверджується директором навчального закладу (додаток 9).
2.  Організовуються консультації. Графік проведення консультацій затверджується директором.
3.  Порядок, форми, терміни та склад атестаційних комісій для проведення річного оцінювання погоджуються з УОА і затверджуються директором.
4.  Завдання для проведення річного оцінювання розглядаються на засіданні відповідного методичного об’єднання і затверджується директором.
5.  Річне оцінювання проходить виключно у письмовій формі (письмове опитування, контрольна робота, тестування).
6.  Письмові роботи зберігаються протягом року.
7.  Перелік предметів для річного оцінювання визначається навчальним закладом відповідно до робочого навчального плану, з урахуванням рекомендацій Департаменту освіти Харківської міської ради.
8.  Результати оцінювання вносяться у протоколи встановленого Міністерством освіти і науки України  зразка, у правому верхньому кутку якого зазначено «Екстернат», та класні журнали.
9.       Після завершення річного оцінювання проводиться засідання педагогічної ради про допуск екстерна до державної підсумкової атестації (всі учні, які отримали від 1 до 12).
10.  Дане рішення   затверджується  наказом   по школі    і     доводиться  до відома екстернів. 
11.  До початку державної підсумкової атестації (далі – ДПА)                          до Департаменту освіти Харківської міської ради у 2 примірниках надаються списки екстернів, які допущені до ДПА.
12.  Проходження ДПА здійснюється на загальних підставах відповідно        до Положення про ДПА.
13.  Результати вносяться у протоколи встановленого зразка, у правому верхньому кутку якого зазначено «Екстернат» та класний журнал.
14.  Рішення про випуск учнів і отримання ними відповідних документів    про освіту приймається на засіданні педагогічної ради і затверджується наказом по школі.
15.  Екстернам, які пройшли річне оцінювання і мають відповідні оцінки, але не пройшли атестацію, видається табель з річними оцінками,  що дає право пройти державну підсумкову атестацію (без річного оцінювання) у наступному навчальному році.
16.  Екстерни, які опанували навчальний матеріал, визначений загальноосвітніми програмами на високому рівні, можуть нагороджуватись похвальним листом «За високі досягнення у навчанні» або похвальною грамотою «За особливі досягнення у вивченні окремих предметів», медалями (особливі умови нагородження - за рішенням УОА).
17.  Після отримання документів про освіту до Департаменту освіти Харківської міської ради у 2 примірниках надаються списки учнів, які отримали відповідні документи про освіту.
18.  У алфавітній книзі і класному журналі робляться відповідні записи       про випуск учнів. На кінець навчального року у алфавітній книзі  учнів-екстернів – 0.
Перевідний екстернат (1-8, 10 класи)
1.  Перелік предметів, з яких здійснюється атестація, визначається                з урахуванням усіх навчальних предметів інваріантної складової робочого навчального плану відповідного класу конкретного загальноосвітнього навчального закладу.
2.  Організовуються консультації. Графік проведення консультацій затверджується директором.
3.  Порядок, форми, терміни та склад атестаційних комісій для проведення річного оцінювання погоджуються з УОА і затверджуються директором.
4.  Завдання для проведення річного   оцінювання    розглядаються            на засіданні відповідного методичного об’єднання і затверджується директором.
5.  Річне оцінювання проходить виключно у письмовій формі (письмове опитування, контрольна робота, тестування).
6.  Письмові роботи зберігаються протягом року.
7.  Результати оцінювання фіксуються у відомості навчальних досягнень екстерна (додаток до Положення про екстернат).
8.  Після проходження учнем атестації з усіх предметів відповідальною особою заповнюється загальна відомість про навчальні досягнення учня.
9.  За результатами атестації педагогічною радою приймається рішення       про переведення учня до класу, що є наступним тому, за який складено атестацію, або надає рекомендації щодо доцільності продовжити навчання    в класі, до якого учень був переведений відповідним рішенням педагогічної ради.
10.  Видається відповідний наказ по школі.
11.  У алфавітній книзі і класному журналі робляться відповідні записи.
12.  Після видання наказу до Департаменту освіти надається пакет документів:
-       результати річного оцінювання за попередній клас;
-       копія загальної відомості про навчальні досягнення учня, яка заповнюється за результатами атестації;
-       відповідний наказ по школі за результатами атестації.


























Додаток 1
до Алгоритму роботи школи щодо організації екстернатною форми навчання
                                                                                                         
   
Зразок заяви

Директору
(назва ЗНЗ)
П.І.П. заявників(а),
які мешкають(є) за адресою:

Заява

Прошу зарахувати мене (нашого сина, доньку) на навчання за екстернатною формою, надати можливість пройти річне оцінювання   за ___ клас(класи) та державну підсумкову атестацію за курс повної (базової) загальної середньої освіти.
До заяви додаються:
1)   Копія паспорта (свідоцтва про народження).
2)   Документ про наявний рівень освіти (конкретно).
3)   Результати флюорографічного обстеження (для тих, хто  не навчався у закладі).            
4)   Інші необхідні документи (копія свідоцтва про одруження, тощо).

Дата                                                                       Підпис


З Положенням про екстернат у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 19.05.2008  № 431 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03.06.2008 за №  489\15189 ознайомлені(ний) .

                                          Підпис

__________________

Додаток 2
до Алгоритму роботи школи щодо організації екстернатною форми навчання


Зразок заяви

Директору
(назва ЗНЗ)
П.І.П. заявників,
які мешкають за адресою:

Заява

Прошу перевести мене (нашого сина, доньку) на навчання                     за екстернатною формою з (дата) і надати можливість пройти річне оцінювання за (конкретно) клас (класи) у зв’язку з (п.1.3 Положення           про екстернат).



Дата                                                                       Підпис



З Положенням про екстернат у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 19.05.2008  № 431 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03.06.2008 за №  489\15189 ознайомлені.

                                                                                   Підпис

__________________




Додаток 3
до Алгоритму роботи школи щодо організації екстернатною форми навчання

Зразок написання закладом подання до  УОА

Начальнику
управління освіти адміністрації
___________  району Харківської міської  ради
П.І.П.

Щодо погодження зарахування
на екстернатну форму навчання

Адміністрація (повна назва навчального закладу) згідно з вимогами Положення про екстернат у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки  України від     19.05.2008  № 431 та р. ІV Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі  загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30.12.2014 № 1547 просить погодити  зарахування на навчання за екстернатною формою,  надання можливості пройти річне оцінювання за __ клас(класи) та державну підсумкову атестацію за курс повної (базової) загальної середньої освіти повнолітнім (або неповнолітнім) громадянам (або конкретне прізвище), які не завершили навчання в навчальному закладі системи загальної середньої освіти             або мають бажання прискорено опанувати навчальний матеріал відповідного класу (конкретно. Якщо є інші причини – додати).
Додаток на   (кількість)  арк. у 1 прим.:
1. Список громадян (якщо 1 учень, список не додається), які виявили бажання навчатися за екстернатною формою і пройти річне оцінювання       та державну підсумкову атестацію за курс повної (базової) загальної середньої освіти.
2. Копії заяв учнів, батьків учнів (осіб, які їх замінюють)
3. Копії свідоцтв про базову загальну середню освіту (табелю навчальних досягнень за відповідний клас, який закінчено на момент подання заяви, довідки з попереднього місця навчання).

Директор Харківської вечірньої школи № 37
Харківської міської ради
Харківської області                                                ____________________

Додаток 4
до Алгоритму роботи школи щодо організації екстернатною форми навчання


Зразок написання закладом подання до УОА


Начальнику
управління освіти адміністрації
___________  району Харківської міської  ради
П.І.П.

Щодо погодження переведення
на екстернатну форму навчання

Шановна ________________________ !
Адміністрація (повна назва навчального закладу) згідно з вимогами Положення про екстернат у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від     19.05.2008  № 431 та р. ІV Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі  загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30.12.2014 № 1547  просить погодити переведення на навчання за екстернатною формою з (дата) і надання можливості пройти річне оцінювання за (конкретно) клас (класи) учню (конкретно) класу П.І.П., який самостійно прискорено опанував навчальний матеріал відповідного класу (конкретно. Якщо є інші причини – додати).
Додатки на   (кількість)  арк. у 1 прим.:
1. Копія заяви батьків учнів (осіб, які їх замінюють).
2. Витяг з протоколу засідання педагогічної ради (закладу,   де навчається неповнолітній).

Директор Харківської вечірньої
школи № 37 Харківської міської
ради Харківської області     ____________________

Додаток 7
до Алгоритму роботи школи щодо організації екстернатною форми навчання

Зразок наказу про зарахування

Повна назва загальноосвітнього навчального закладу
Н А К А З

_____________
№ ____


Про зарахування ПІП на навчання
за екстернатною формою

На виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», відповідно до Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету  Міністрів України     від 27.08.2010         № 778, Положення про екстернат у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від     19.05.2008  № 431 та р. ІV Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі  загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30.12.2014  № 1547 та особистої заяви (заяви батьків або осіб, які їх замінюють), отриманих відповідних документів (конкретно), за погодженням з управлінням освіти адміністрації _________ району Харківської міської ради (наказ управління освіти адміністрації _________  району Харківської міської ради від ____   №__       «Про погодження зарахування на навчання за екстернатною формою»,   з метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти

НАКАЗУЮ:

1.  Зарахувати _______П.І.Б.____ до складу учнів-екстернів закладу.
2.  Секретарю школи _______П.І.Б.____:
2.1.          Внести прізвище учня до алфавітної книги за відповідною літерою.
2.2.          Присвоїти номер особовій справі учня, виходячи з номера присвоєного в алфавітній книзі.
2.3.          Розмістити особову справу зарахованого учня до папки                    з особовими справами учнів-екстернів.
3.  Відповідальній за екстернат особі _____________ _____________ _____________:
3.1.          Внести прізвище учня до сторінок класного журналу.
3.2.          Ознайомити учня та його батьків або осіб, які їх замінюють,             з Положенням про екстернат, Положенням про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі  загальної середньої освіти, іншими нормативними документами, програмами з навчальних предметів.
4.  Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Директор Харківської вечірньої
школи № 37 Харківської міської
ради Харківської області                                            ____________________



З наказом ознайомлені






















 Додаток 8
до Алгоритму роботи школи щодо організації екстернатною форми навчання


Зразок наказу про переведення

Повна назва загальноосвітнього навчального закладу
Н А К А З

_____________
№ ____


Про переведення ПІП на навчання
за екстернатною формою

На виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», відповідно до Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету  Міністрів України     від 27.08.2010         № 778, Положення про екстернат у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від     19.05.2008  № 431 та р. ІV Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі  загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30.12.2014  № 1547 та особистої заяви (заяви батьків або осіб, які їх замінюють),отриманих документів (конкретно) та, за погодженням з управлінням освіти адміністрації _________  району Харківської міської ради (наказ управління освіти адміністрації _________ району Харківської міської ради від ____   №__  «Про погодження переведення на навчання за екстернатною формою», з метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти

НАКАЗУЮ:

1.  Перевести _______П.І.Б.____ до складу учнів-екстернів закладу.
            З __.__.20__
2.  Секретарю школи _______П.І.Б.____:
2.1.          Вилучити ПІП із списків учнів ______ класу.
2.2.          Зробити необхідні відмітки у алфавітній книзі.
2.3.          Розмістити особову справу до папки з особовими справами учнів-екстернів.
3.  Відповідальній за екстернат особі ____________________________:
3.1.          Внести прізвище учня до сторінок журналу учнів-екстернів.
3.2.          Ознайомити учня та його батьків або осіб, які їх замінюють,             з Положенням про екстернат, Положенням про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі  загальної середньої освіти, іншими нормативними документами, програмами з навчальних предметів.
4.  Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Директор Харківської вечірньої
школи № 37 Харківської міської
ради Харківської області                                  ____________________


З наказом ознайомлені





Виконавець





















Додаток 9
до Алгоритму роботи школи щодо організації екстернатною форми навчання

Перелік предметів
 для складання індивідуального навчального плану
учнів-екстернів
 (курс базової загальної середньої освіти)

1.      
Українська мова
2.      
Українська література
3.      
Зарубіжна література
4.      
Російська мова٭
5.      
Література٭
6.      
Іноземна мова (англійська)
7.      
Історія України
8.      
Всесвітня історія
9.      
Правознавство (практичний курс)
10.            
Харківщинознавство
11.            
Етика
12.            
Музичне мистецтво
13.            
Образотворче мистецтво
14.            
Художня культура
15.            
Алгебра
16.            
Геометрія
17.            
Біологія
18.            
Географія
19.            
Фізика
20.            
Хімія
21.            
Інформатика

٭ для  ЗНЗ з російською мовою навчання.






Перелік предметів
для складання індивідуального навчального плану
учнів-екстернів
(курс повної загальної середньої освіти)

1.      
Українська мова
2.
Українська література
3.
Російська мова٭
4.
Література٭
5.
Зарубіжна література
6.
Іноземна мова (англійська)
7.
Історія України
8.
Всесвітня історія
9.
Правознавство
10.
Економіка
11.
Людина і світ
12.
Художня культура
13.
Алгебра та початки аналізу
14
Геометрія
15.
Астрономія
16.
Біологія
17.
Географія
18.
Фізика
19.
Хімія
20.
Екологія
21.
Інформатика


٭ для  ЗНЗ з російською мовою навчання.




Комментариев нет:

Отправить комментарий